1. We are currently experiencing issues with viewing and uploading images, our team is working on the issue.
    Dismiss Notice

My bong I made

Discussion in 'Tutorials' started by harryhood, Jul 29, 2011.

  1.  
    MediMaryUser

    MediMaryUser Well-Known Member

    weak____________________________http://www.youtube.com/watch?v=UvDVglig9aE______________did this when i was like 10 lol i can buy papers and blunt wraps now dont needs to smoke out of recyclables,diy video on a sobe bong but now i only get the plastic bottles anyways so cant do this with a sobe bottle but its cool basic idea lol have fun kids
     
  2.  
    harryhood

    harryhood Active Member

    I'm pretty sure pretty much everyone here can buy papers and wraps lol. I've made plenty of those H20 bongs, and have some legit bongs, just wanted a custom one with my favorite soda :-P
     
  3.  
    harryhood

    harryhood Active Member

    Keep us updated, and take your time! I failed on three or four bottles before this because I got too eager on drilling faster. good luck :weed:
     
  4.  
    dam612

    dam612 Well-Known Member

    easiest way to convert bottles it to drill 2 holes in a cork. put a bowl head w a downstem/metal tubing in one hole and just put some kinda tubing through the other hole. now cork w/e you want and rip away. no drilling glass is necessary.
     
  5.  
    dankshizzle

    dankshizzle Glassblowing Moderator

    BUY THIS VODKA! [​IMG]
    Called BONG VODKA. made to be a bong. cheap too. search bong vodka on google
     
  6.  
    Jakabok Botch

    Jakabok Botch Well-Known Member

    u no...i hate vodka.....but i like those bottles....iv been thinkin bout doin it to a Skull Vodka too...
     
  7.  
    dankshizzle

    dankshizzle Glassblowing Moderator

    Uh no.. don't buy it then.. I didn't say drink this.. just thought it was more worth wile than some of the shit you guys were using
     
  8.  
    Prefontaine

    Prefontaine Well-Known Member

    you sould submit that pic to jones soda, and see if they put it on a bottle
     
  9.  
    Prefontaine

    Prefontaine Well-Known Member

    Thank you so much I am totally gonna check that out
     
  10.  
    Djdoctorfred

    Djdoctorfred Member

    Lol i have a glass gravity bong that i stole from my brother (more like he left it when he moved out) :bigjoint: its sorta like a 2l bottle with the bottom cut off, but its glass. it rips. just kinda heavy, but the trapped air makes it sorta buoyant.
     
  11.  
    shognation

    shognation Member

    sweetums fresh
     
  12.  
    Nugachino

    Nugachino Well-Known Member

    Heh heh heh. I like to make my own from bottles I find. First one I did. Took me two days to hand drill with a diamond tip. Decided after that to get a drill.

    Here's my 5th build.
     

    Attached Files:

Share This Page