1. We are currently experiencing issues with viewing and uploading images, our team is working on the issue.
    Dismiss Notice

Aficionado seeds

Discussion in 'Seedbank Reviews' started by trippnface, Mar 23, 2016.

  1.  
    trippnface

    trippnface Well-Known Member

    mean gene is really the one to keep an eye on ; and i dont think he even breeds for afcionado anymore .

    I have yet to find an overly pricey pack that was worth the money.... actually though all the packs i buy are " over priced" ; but i mean the really overpriced ones lol.

    long valley from aficionado - meh
    the cube from exotix genetics - meh
    watermelon zkittlez - 3rd gen - meh

    granted; everyone has different taste and luck , but all those were 300 or + and none of them were worht it.... Maybe the starfighter; so you can claim to have clean starfighter genetics to work with.

    think creamsicle from unknown prophet was 200 a pack; and every seed that came up was fire. first time seeing legit uniformity like that in an f1 pack. i will pay 200 for something that reliable all day.
     
    Yodaweed and Lightgreen2k like this.
  2.  
    Lightgreen2k

    Lightgreen2k Well-Known Member

    You are correct about Gene and he has fire. Rare to get, and starfighter is nice also.
     
  3.  
    SmokyLungs

    SmokyLungs Well-Known Member

    Jungleboys has been posting troll pics exposing trimmers n growers i hope u didnt confuse that lol
     
  4.  
    Thefarmer12

    Thefarmer12 Well-Known Member

    I don't particularly find these guys gear very interesting...but certainly not worth 350 a pack. For 350 a pack Scarlett Johansson better pop out the ground and suck the D.

    That said Mean Gene is legit and I think has his own company starting/started?

    If you guys wanna be outraged at greed in the industry today though look at the dudes selling overhyped strains like purple punch/wedding cake for like 500 on IG lol...
     
  5.  
    Lightgreen2k

    Lightgreen2k Well-Known Member

    Not really outraged. If someone is willing to purchase it and it has no affects on my pockets whatever. Free Enterprise; it is for all.
     
    Thefarmer12 likes this.
  6.  
    waterproof808

    waterproof808 Well-Known Member

    Aficionado may have been worth it when Mean Gene was working with them but I'm pretty sure he has left them to work for himself.

    Aficionado has questionable ethics, they acquired some gear from the late Mandelbrot, promised to donate proceeds from the seed sales to Mandelbrots family but they havent seen anything while aficionado is selling them for 3-500 a pack. Not too long ago Leo was just a noob in the PFA group on facebook, so I dont fully trust the company without Gene there.

    If you are interested in the Mandelbrot lines that Aficionado is capitalizing on, check out @Emeraldmountainlegacy which is run by Mandelbrot's brother.
     
  7.  
    Thefarmer12

    Thefarmer12 Well-Known Member

    Ouch.. lol

    IMG_0963.PNG
     
    Lightgreen2k, trippnface and genuity like this.
  8.  
    Lightgreen2k

    Lightgreen2k Well-Known Member

    The rummors About his brother is that he only got.invovled because mandelbrot died. He had his own life and cannabis was mandlebrots.

    More rummors are flying around that he wants in on the canna boom and capitalize on his brothers works.
     
  9.  
    waterproof808

    waterproof808 Well-Known Member

    Well, he's also trying to look after Mandelbrot's two children, one of which suffered a stroke at 3 years old and has major health implications because of it.
     
    Lightgreen2k likes this.

Share This Page