Anyone streaming the fight? ALL WELCOME

Discussion in 'Sports' started by Jimmy Verde, Aug 26, 2017.

  1.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    lol Floyd rnd 7, Irish gone soon
     
  2.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    floyd about to win this
     
    666888 likes this.
  3.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    irish is getting way to fatigued
     
    666888 likes this.
  4.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    me mom hits harder than Irish, ATM
     
  5.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    rnd 8 Floyd easy
     
  6.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    Irish having a sook in the corner
     
  7.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    Floyd keeps moving forward like that hes gonna take it
     
  8.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    legs gone on irish
     
  9.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    Arms gone irish, all Floyd rnd 9
     
  10.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    out of breath Irish
     
  11.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    floyd on fire nba jamz style
     
    666888 likes this.
  12.  
    666888

    666888 Well-Known Member

  13.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    FLLLOOOOYYYYDDDD
     
  14.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    Very easy win, to Floyd, lots of $ for both, amateur punters got taking for a ride as usual
     
  15.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    irish skull too hard to knock out tho
     
    666888 likes this.
  16.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    whats the payday look like for them
     
  17.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    Yeah did better than I thought he would, was never going to win tho, all mouth
     
  18.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    He didnt protest the ref either
     
  19.  
    666888

    666888 Well-Known Member

    100 for Floyd 30 Irish, millions that is
     
  20.  
    mistermagoo

    mistermagoo Well-Known Member

    Best ass kicking ever for 30 mil shit
     
    666888 likes this.

Share This Page