1. We are currently experiencing issues with viewing and uploading images, our team is working on the issue.
    Dismiss Notice


Discussion in 'Hallucinatory Substances' started by Chaos-undivided, Nov 29, 2017.


    Moldy Well-Known Member

    Tried it once when I turned 60, all the dead people were looking at me. Yikes! Better than belladonna though... haha

    ANC Well-Known Member

    Yep, it will take you to the land of the dead.
    radrolley likes this.

    tooktoomuch Member

    Has anyone ever smoked Salvia on LSD or mushrooms?
    radrolley likes this.

    Bigtacofarmer Well-Known Member

    Nope. I tried dmt on LSD and mescaline. Neato
    Bubba's girl

    Bubba's girl Well-Known Member

    I've tried it a couple times, quite awhile ago. I had the best trip on it last time, I think it was 20x, but my friend had a bad trip...I've been afraid to try it since. I been sitting on some for years now. Does it lose potency or go bad?

    SwiSHa85 Member

    I've tried it several times at different extract levels. I once paid over $100 for a gram of 100x just to see where it could take me. This shit was so extracted it looked like very fine black gunpowder. Took two hits back to back and I'll never touch that shit again. I turned into a ladybug for what felt like hours but in reality was like 1 min.

    vostok Well-Known Member

    I new a girl called Salvia

    she learned she could never have kids

    so become a famous nyphomaniac

    now in her 40's she sold her BMW

    to pay for cosmetic surgary

    and is still banging away

    good for her ....lol
    farmerfischer and zmb187 like this.

    zmb187 Well-Known Member

    What a trip!! Did you ever "HIT" that Salvia??
    farmerfischer and vostok like this.

    ginjawarrior Well-Known Member

    yeah dont just dont. salvia is batshit enough on its own it doesnt need any encouragement

    not only that but you never know what type of trip you'll have on salvia it can be either good or bad

    coming out of a bad salvia trip and trying to grab a back hold of reality when you are on lsd or mushrooms is at the very least going to mess up the trippy buzz from lsd/mushrooms or at the worst launch you into a very bad trip where you might be lucky to still have an intact psyche at the end

    Gmz Well-Known Member

    I smoked some salvia while tripping on shrooms a few years ago while watching waking life. I remember the moment I smoked it and the moment I was able to comprehend what I was seeing again, I pretty much blacked out for 9 minutes. But when I was able to see and listen to what was going on in the movie, I felt like I was actually sitting across from this guy as he explained to me what I thought to be the meaning of life but he's just talking about evolution, as like a river of shoulder and up human silhouettes flowed erratically down next to him and I remember seeing my own shocked looking face in one of the silhouettes looking back at me was pretty bizarre lol

    Gmz Well-Known Member

    Played around with the dark stuff, finally decided to pursue experiencing the lighter stuff :). Should've looked into extracting earlier.


    ginjawarrior Well-Known Member

    waiting with bated breath for your accounts of gooning out on it :clap:
    Gmz likes this.

    Gmz Well-Known Member

    I tried weighing out .01g just to get a feel for it but the numbers never changed from 0, dabbed it and sweet jesus LOL. Definitely not a breakthrough experience but way more then what I was expecting. The time doesn't feel quite right yet to go head first, especially when I'm laying there having dabbed a tiny bit wondering when it's going to end. Also need a scale capable of weighing out mgs :lol:

    radrolley Well-Known Member

    I would just go to a legal state and bring it back. Drive sober, look normal, don't bring any other illegal drug, and obey all traffic laws. I don't think dogs are trained to smell it. It tastes like shit so I recommend getting the extract. I've seen 80x which just 1 hit can be way too much for some people. It's a lot different of an experience compared to LSD or Shrooms. Was a fun experience to try out but overall I did not like it. Had more bad than good experiences with it. All of my trips from mushrooms or acid have been much more on the pleasant side. If you have a weaker salvia make sure you smoke it fast. Don't pass it around like weed. You want to smoke a lot of it and fast because it's effects are so short plus tolerance builds up fast. If you have a weak extract and pass it around with a lot of people, it's going to become very weak by the time you hit it again plus your tolerance will be getting higher and higher. With strong extracts you won't need many hits sometimes only 1 hit. I recommend sitting in a safe place. If you stand or try to walk you could fall over or injure yourself. It will feel like gravity is abnormally much stronger than normal. I always thought trip sitters were overrated but for salvia you may want someone there if indoors just so you don't burn your house down.

    radrolley Well-Known Member

    You may also feel like you're leaving your body. Minutes can seem like hours or an eternity.

Share This Page