1. Name Calling or general rude behavior is no longer acceptable in the Cafe, We are adults which means that we should be able to debate without resorting to name calling. Warnings will be given out if users fail to act appropriately.

Hair growing back

Discussion in 'Toke N Talk' started by Tragic420, Mar 31, 2013.

  1.  
    Tragic420

    Tragic420 Active Member

    Hahaha yea ok i got a pretty receded hairline and have had it for years but for some odd reason its growing back, slowly. The only think i can even emagine what to link it to is cannabis. its the only thing i take large amounts of....
    just saying, never heard of hair growing back. and it runs in my family ......

    just saying but its a thought
  2.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

    no. im going to go with no on this one. sorry, its growing back because of something else, most likely not linked to cannabis.
  3.  
    Tragic420

    Tragic420 Active Member

    gotcha.... weird tho rite ? i hope it all comes back lol
  4.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

    doubtful. It probably not even growing back, thats quite unherd of . sorry, unless it truly wasnt receding at all and it was a form of alopecia.
  5.  
    Sativa Dragon

    Sativa Dragon Active Member

    are you growing man boobs? Hair loss has been linked to high testosterone levels, if your estrogen goes up maybe hair comes back.
  6.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

    no.........:wall:
  7.  
    Sativied

    Sativied Well-Known Member

    Somehow this brings up an image of a guy selling cannabis extract from the back of his 'wagon'... as a wonder potion that also makes your hair grow back.

    Maybe your head is shrinking and you're just relatively getting more hair. Let me know if you figure it out, it's one of my biggest fears in life [insert meme of guy freaking out because of his receding hairline]
    match box likes this.
  8.  
    RIKNSTEIN

    RIKNSTEIN Well-Known Member

    Yep just like my hair here at 45, it's gowing back....waaayyy back... :clap:
  9.  
    silasraven

    silasraven Well-Known Member

    faith...............
  10.  
    Nether Region

    Nether Region Active Member

    What else are you doing? Have you changed your diet? Taking any meds?
  11.  
    kinetic

    kinetic Well-Known Member

    Do you live with someone that is possibly sneaking into your room at night and applying hair in a can?
  12.  
    Trolling

    Trolling New Member

  13.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

  14.  
    giggles26

    giggles26 Well-Known Member

    I use Nixon lol...
  15.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

    LOL i highly recommend that product still doenst make receding hair grow back though , it slows the process.
  16.  
    Trolling

    Trolling New Member

    Right so, stressed caused the...whatever it is you said lol, and maybe his life is good now so less stress.


    Either way, the answer is prolly on the first page.
  17.  
    giggles26

    giggles26 Well-Known Member

    No it deff is the cannabis helping sunni ;) hahaha :D :D :D

    It didn't slow shit in my case lol. Must be that radio active water I drank as a kid
  18.  
    sunni

    sunni Global Moderator Staff Member

    must be, or you werent using it properly LOL or enough!!! hehehe, it swells the diameter of the hair shaft making it feel thicker and fuller, and causing it to look fuller/thicker
  19.  
    Trolling

    Trolling New Member

    Well sunni provided a possability, I added like 10 more.



    So yeah...think about that.
  20.  
    RyanTheRhino

    RyanTheRhino Math Mod

    Jut showing my maturity :mrgreen:

Share This Page