Aussie Growers Thread

Discussion in 'General Marijuana Growing' started by jats, Oct 2, 2009.

  1.  
    Knickers

    Knickers Well-Known Member

    you shouldn't need to use a magnifying glass with an 8mp camera. Just take a pciture when your lights are on (ie wih as much light as possible). You should be able to zoom in and see more detail once you upload to your computer.

    I can't see balls in that pic you posted, but that might just be my eyes. Take a nice bright focused image and then we should be able to see.
     
  2.  
    ADLpotter

    ADLpotter Active Member

    from that blurry photo it does look sorta like male preflowers but again, too hard to say for sure
     
  3.  
    jetblacknewyear

    jetblacknewyear Member


    hey guys, just an update. all of the balls/buds have opened up into tiny flowers... would this make it a girl ?
     
  4.  
    jimmy130380

    jimmy130380 Well-Known Member

    Sounds like a little boy is just about to jizz on your girls
    kill kill kill kill
     
  5.  
    laceygirl

    laceygirl Well-Known Member

    Its all good Rock...:-) Laceygirl..
     
  6.  
    beginnerbloomer

    beginnerbloomer Well-Known Member

    Fuk fuk fuk,just had a maintenance guy rock up unannounced to fix a leak in the roof,before i could do anything he was headin towards where he could see the plants,no idea of knowing if he saw em or not,fuck it!!!

    He was younger n seemed kool but im just worried that if he did see em ppl dont generally keep that sorta shit to emselves......ahhh fuckit!
     
  7.  
    laceygirl

    laceygirl Well-Known Member

    Don't shit yourself yet.... Its all good so far... No point putting the cart before the horse so to speak... That was unfortunate, but treat it as such... Just be vigilant for a few days... ....
    Laceygirl...:-)
     
  8.  
    kmoo

    kmoo Well-Known Member


    ah that sucks, but you'd be surprised just how little information the majority of people take in from their surroundings lol i think if he'd have noticed something and it was an issue he would have clammed up or even said something. dont stress matey :bigjoint:
     
  9.  
    beginnerbloomer

    beginnerbloomer Well-Known Member

    Cheers girls,yeh kmoo lets hope he was focussed on the job at hand ay,ill be relieved in a couple months when they come down,too many close calls this yr,fukin ridiculous the lengths u have to go to just to grow a plant.
     
  10.  
    laceygirl

    laceygirl Well-Known Member

    My shed really stinks at the moment and the paranoia has set in... I've only got 3 weeks to go, and even with a carbon filter its getting hard to hide... Talk about close calls from the mailman, my mother and father in law, my parents are cool they know everything, but any visitors that show up, its such a bust....I need a carbon filter on my air conditioning exhaust... Just another thing I have to worry about....
    Laceygirl...
     
  11.  
    beginnerbloomer

    beginnerbloomer Well-Known Member

    Yeh ur grow would be pretty hard to cover up, maybe they'd just think uve developed a penchant for campin in ur shed.
    U should take a leaf out of weeds' book n plant sum lavender or better yet curry plant that stinks to high heaven round the shed,might help a bit.
    Thankfully i can just pack mine into the outdoor crapper,if unlike this mornin i actually know someones comin & im awake.
     
  12.  
    kmoo

    kmoo Well-Known Member

    ha yeah i'm at the same place, stinky time! took one down yesterday, got her hanging up and made some cracking bubble hash off the trim. very happy days!! lol

    i've decided on white widow and belladonna for the next grow, tho i could change my mind again and go back to strawberry cough lol better make my mind up soon!!!
     
  13.  
    ADLpotter

    ADLpotter Active Member


    buy a few litres of vinegar and place dishes all over the room, vinegar is surprisingly effective at soaking up odors
     
  14.  
    laceygirl

    laceygirl Well-Known Member


    Thanks ADL.. I'll give it a go...I will try anything at the moment... :-|

    Laceygirl...
     
  15.  
    cerealkilla

    cerealkilla Member

    since monster bud cant be bought anymore has anyone got an old bottle lying around for the chemical analysis, long shot
     
  16.  
    rocksteady6

    rocksteady6 Well-Known Member

  17.  
    dan nash

    dan nash Member

    weird as a post might be, i am looking to buy a specific strain in a male seed, i dont wanna have to piss fart around and what not! anything i can do to maybe help in my journey for a male?
     
  18.  
    cerealkilla

    cerealkilla Member

    thanks for the link might be the same stuff fingers crossed!
     
  19.  
    Knickers

    Knickers Well-Known Member

    Plants haven't gotten worse, yay!
     
  20.  
    jamesz01

    jamesz01 Well-Known Member

    well i ended up getting fucking males after 2months so i just wanted to know if i can start seeds now (in melbourne by the way)
     

Share This Page